Monday, November 21, 2011

HaRiMaU MaLaYa

Assalamualaikum w.b.t
hanya lagi berapa jam je bermula lah perlawanan final bola sepak di sukan sea antara Malaysia vs Indonesia..n rata-rata rakyat malysia msing2 dh bersmngt n pelbgai kata2 smngat telah dinyatakan...ade yg smpai ilang mood study sbb x sbr nk tgk bola mlm ni...n smpai org yg slama ni xla tgk bola sgt pun brsmngt nk tgk...

8.00 mlm ni msing2 mesti dh brkumpul dpn tv ngan fmily ke,kdai mamak confirm pdat n riuh punya la..heheh..

~so,sme2 la kte mendoakn utk kmnangan psukan bola sepak Malaysia Harimau Malaya...~



~dharapkan perjlnan perlwnan mlm ni brjln lncar n kedua2 psukan dhrapkan mnunjukkn smngt kesukanan yang tinggi serta mngelakkn dri dri terlampau emosi shngga menybabkn perkara-perkara yg x dingini..begitu juga dengan penonton2 ya..heheh...


pasukan malaysia ~ buat yg trbaik n tunjukkan MALAYSIA BOLEH!!!!!!!!!!!!

~BERJAYALAH KITA~

wassalam..


6 comments:

iz said...

tengok bola ke tgk khairul fahmi che mat?
hehe

AiZa said...

tgk perlwnan bola spak..hehe..khairul fahmi?x mnt die la abg din..heheh..tp bg smngt kt stu psukan tp lbih skit utk fakhri..heheh..

PUTERA KATAK @ NONAME said...

malaysia best!

AiZa said...

yup..best sgt2...malaysia boleh :-)

nanie zainudin said...

Aiza! nanie pun nak jugakkk jersi tu..tpi no fulus lagi..hihihi..follow u :) http://ciknaniezainudin.blogspot.com/

AiZa said...

hehhe..aiza pun akak aiza yg belikn...xpe,tunggu pt nnti blh beli..xpun sruh bf belikn utk birthdy nnti..heheh